2009-03-16

Sjuk..

Åh, vad jag är trött på att vara sjuk... Blä! En hel vecka med feber.. men nu har febern äntligen gett med sig, istället har jag fått en härlig hosta, som gör att jag måste sitta upp när jag sover, annars hostar jag så jag nästan kväver mig själv.. *suck*
Jag är sjukskriven resten av veckan och tur är väl det, då jag inte orkar någonting.. Så länge jag får sitta ner och inte prata så mycket, så är det bra.. Bara hostar om jag pratar för mycket. =(

Men jag kan ju fortfarande pyssla.. Hihi.. Får se om jag kan göra lite fina kort imorgon. Har fått en beställning av min älskade mormor, som ville ha lite kort hemma.. Jobbar på det mormor..

Snart har kompisen födeledag också.. Undrar vad som kommer då.. Fest kanske? Hoppas kan man ju alltid.. En god middag är inte heller helt fel..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar