2009-03-26

arbete

Nu har jag äntligen kommit tillbaka till jobbet, efter att ha varit sjuk i 2 veckor.. Det var kul att se alla gulliga barn igen. Har fått flera komplimanger nu iveckan att jag är fin i mina kläder och mina solglasögon.. Åh vad söta de är..
Lite trött är man ju när man kommer hem, men inte så farligt som jag trodde att det skulle vara..

Men träna får jag inte göra. Jag får absolut inte göra någon pulshöjande aktivitet. Jag kan få ta en promenad, men inget annat!! Stränga order från sköterskan.. Annars är det tydligen väldigt lätt att få tillbaka eländet. Alltså är det bäst att strunta i det. Skönt att ha en giltlig ursäkt för att slippa träna :) Det har man ju inte alla gånger.

Men nu är det snart dax att plantera mina fröer. Har redan planterat min jordgubb och smultronfröer, samt lite kryddor. Idag e det dax för tomaterna.. Det blir gott i sommar det, när allt är moget.. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar