2010-02-22

OS

Os os os, det skapar många olika känslor.. Glädje när det går bra, tårar när det går dåligt.. Men ack vad kul det är att titta på det! Men jag funderar på att låta bli att titta, för varje gång jag missar nåt så vinner Sverige medalj.. Men ikväll sitter jag nog bänkad framför tv.n i alla fall..

Pyssla blir det inte mycket av just nu.. Finns så mycket annat i livet som just nu går före..

Imorgon ska jag bli invald i styrelsen för Första hjälparna, på vårt årsmöte.. Kul kul..

Bara för det så kom jag ihåg att jag måste fixa ut alla bilder på rk:s hemsida, från alla våra uppdrag.. Många bilder blir det.. Ska först köpa lite skivor så jag kan bränna över alla gamla bilder på dem istället för att de ska ligga på hemsidan.. Får nog fixa det idag när jag är ledig..

Mycket att göra nu.. =) Eller är det bara jag som är van vid att inte ha någonting att göra? Hmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar