2010-01-05

Nytt år...

Jaha så har det blivit ett nytt år igen.. Och inte känner jag någon skillnad.. =) Jag skrev t.o.m. rätt när jag skrev datumet första gången.. =)

Julen var underbara, jag tillbringade helgen med min mamma, mina bröder och min sambo. Många julklappar blev det .. Bland annat en ny dator. Äntligen! Som jag har gnällt på vår gamla, så är det skönt att få slippa gnälla nu. Kanske tyckte Fredrik det oxå.. En hemstickad mössa och vantar var inte heller helt fel.. Använder dem hela tiden, de e ju så fina!! Tack mamma! Kan man få beställa ett par matchande vantar oxå?

Som vanligt är jag dålig på att lägga upp nya bilder på bloggen.. Ska försöka ta tag i detta lite senare.. Har ju massor med foton på alla julkort t.ex..

Hoppas att alla har haft en underbar jul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar