2009-04-20

dåligt med uppdateringar..

Ja det kan man väl påstå att det är dåligt med dem.. Men pysslet har varit nerlagt nu ett tag, men det ska komma igång nu i veckan igen.. har några kort som jag måste göra.. min mamma o min mormor ville att jag skulle göra åt dem..

Mina blommor växer så det knakar, nästan planterat om alla.. Tänkte jag skulle göra resten ikväll.. typ 5 krukor.. sen har jag med dem 5 krukorna... 13 krukor i fönstret, 1 på balkongen(snart flyttas fler ut, bara jag vet att värmen håller i sig) och fem på köksbänken.. Hoppas jag snart kan ställa ut några, så jag får plats själv hemma.. =) Sen har jag ju kompisen, som skulle få några tomatplantor av mig.. Hon var här, åt middag och åkte sen hem utan plantorna =) Minnet är bra men kort sägs det juh..

Själv hemma ikväll, sambon e på fotboll.. Skönt att vara för sig själv en stund, fast det e lika skönt när han sen kommer hem =)

Varit på mitt gamla jobb och hälsat på idag. Det var kul, men jag känner att jag inte längtar tillbax.. Kul att träffa några av de före detta arbetskompisarna.. Och de söta små barnen.. De kom ihåg mig, fast det var typ ett halvår sen jag slutade.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar